FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

1Czy mogę wziąć kredyt bez wychodzenia z domu?

Tak. Cała procedura odbywa się prze telefon. Wystarczy zadzwonić na naszą bezpłatną infolinię 222 908 108 lub wypełnić formularz kontaktowy na stronie www.paymed.pl a nasz konsultant przeprowadzi procedurę. Kredyt można otrzymać nawet w 5 minut.

2.  Czy mogę spłacić kredyt wcześniej?

Tak. Jest to klasyczny kredyt ratalny, jak na meble czy telewizor. Istnieje możliwość wcześniejszej spłaty.

3. Czy mogę zrezygnować z kredytu?

Tak. Każdy może odstąpić od kredytu w ciągu 14 dni.

4. Ile czekam na decyzję kredytową?

Decyzja kredytowa może zostać podjęta nawet w 3 minuty podczas rozmowy z naszym konsultantem.

5. Czy są ograniczenia wiekowe dla starających się o kredyt?

Każda osoba, która ukończyła 18 lat może wnioskować o kredyt. Wystarczy zadzwonić na naszą bezpłatna infolinię 222 908 108 lub wypełnić formularz kontaktowy na stronie www.paymed.pl.

6. Czy ktoś z mojej rodziny może wziąć kredyt na moje leczenie?

Tak. Każda osoba z rodziny a nawet znajomych może wziąć kredyt na leczenie innej osoby.

7. Czy Paymed to parabank? Kto stoi za finansowaniem?

Nie. Paymed współpracuje z największymi bankami w Polsce m.in. Alior Bank, czy  BGŻ BNP Paribas, więc nasze kredyty są przyjazne i bezpieczne.

8. Jaka jest maksymalna kwota pożyczki oferowana przez Paymed?

Dzięki PayMed można otrzymać kredyt od 300 zł do 30.000 zł

9.  Na liście wyboru nie ma specjalizacji, której szukam.

Jeśli na naszej stronie w wyszukiwarce nie ma specjalizacji lub placówki, której szukacie, nic nie szkodzi. Wystarczy zadzwonić na naszą bezpłatna infolinię 222 908 108 lub wypełnić formularz kontaktowy na stronie www.paymed.pl. Nasz konsultant zadzwoni do Państwa, aby uruchomić finansowanie w wybranej placówce.

10. Na liście wyboru nie ma miejscowości, której szukam.

Wystarczy zadzwonić na naszą bezpłatna infolinię 222 908 108 lub wypełnić formularz kontaktowy na stronie www.paymed.pl. Nasz konsultant zadzwoni do Państwa, aby uruchomić finansowanie w wybranej placówce.

11. Jakie są koszty ubezpieczenia kredytu?

Nasze kredyty nie mają dodatkowych ukrytych kosztów, także tych związanych z ubezpieczeniem.

12. Czy mogę sfinansować leczenie poza granicami kraju?

Nie. Kredyt ratalny można zrealizować wyłącznie na terenie Polski.

13. Czy mogę sfinansować pobyt w sanatorium czy tylko zabieg medyczny?

Można sfinansować nie tylko zabiegi medyczne, ale także diagnostykę, rehabilitację, sprzęt medyczny i rehabilitacyjny czy pobyt w sanatorium.

14. Czy mogę wybrać placówkę medyczną, do której mam zaufanie, a nie ma jej na liście?

Wystarczy zadzwonić na naszą bezpłatna infolinię 222 908 108 lub wypełnić formularz kontaktowy na stronie www.paymed.pl. Nasz konsultant zadzwoni do Państwa, aby uruchomić finansowanie w wybranej placówce.

15. Jak anulować poprzedni wniosek i wysłać nowy?

Wystarczy zadzwonić na naszą bezpłatna infolinię 222 908 108. Nasz konsultant zadzwoni do Państwa, aby wypełnić nowy wniosek.

16. Skąd mam wiedzieć czy mój wniosek został już rozpatrzony?

Rozpatrzenie wniosku może nastąpić już podczas pierwszy rozmowy z naszym konsultantem w ciągu 3 minut. Przypadku dłuższej procedury, nasz konsultant dzwoni do Państwa z decyzją kredytową w ciągu 60 minut od złożenia wniosku.

17. Czym różni się kredyt oferowany przez Paymed od podobnego kredytu, który można wziąć w banku?

Kredyt ratalny polega na tym, że Państwo realizują usługę a placówką, która tę usługę realizuje, otrzymuje pieniądze prosto z banku. Bezpośrednio w banku można otrzymać kredyt gotówkowy, który jest zwykle droższy.

18. Jak wygląda podpisanie umowy?

W zależności jaką wybiorą Państwo procedurę. Są dwa sposoby podpisania umowy kredytowej. Tradycyjny, w którym kurier jedzie z papierową umową do wskazanego przez Państwa miejsca w celu złożenia podpisu. Drugi sposób jest online(prze Internet) polegający na dokonaniu przelewu do banku na 1 zł. Po weryfikacji danych, złotówka zostaje Państwu zwrócona.

19. Czy pieniądze wpływają na moje konto czy na konto placówki, w której zamierzam się leczyć?

W kredycie ratalnym pieniądze wpływają na konto placówki a Państwo mogą zrealizować usługę. Jest to taki sam mechanizm, jak przy zakupie telewizora na raty.

20. Czy muszę mieć wkład własny do kredytu.

Nie. Przy kredycie ratalnym Paymed nie jest wymagany wkład własny.